  • Data: 2006-11-08 14:38:50
    Temat: Re: Licencja i podwójne opodatkowanie
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tio9aexs5o25xk@unknown...

    > No to nieźle. I do spółek z jakich krajów się to stosuje?

    Art. 1. updop

    1. Ustawa reguluje opodatkowanie podatkiem dochodowym dochodów osób prawnych
    i spółek kapitałowych w organizacji, zwanych dalej "podatnikami".

    2. Przepisy ustawy mają również zastosowanie do jednostek organizacyjnych
    niemających osobowości prawnej, z wyjątkiem spółek niemających osobowości
    prawnej, z zastrzeżeniem ust. 1 i 3.

    3. Przepisy ustawy mają również zastosowanie do spółek niemających
    osobowości prawnej mających siedzibę lub zarząd w innym państwie, jeżeli
    zgodnie z przepisami prawa podatkowego tego państwa są traktowane jak osoby
    prawne i podlegają w tym państwie opodatkowaniu od całości swoich dochodów
    bez względu na miejsce ich osiągania.

    no i jeszcze podatkowe grupy kapitałowe

    > Wszystkich?
    na to wyglada
    i nie tylko spółek jak widać
    ale to wszystko oczywiście z uwzględnieniem umow o unikaniu podwójnego
    opodatkowania

    Ty jakiegos pecha masz chyba :)

    pozdrawiam