  • Data: 2004-02-21 08:32:18
    Temat: Re: Leasing a VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Feb 2004, LL wrote:
    [...]
    >+ > ale co z vatem od benzyny? to jest dopiero ból
    >+
    >+ ja z kolei tu nie widze problemu. JEsli samochod jest juz zarejestrowany
    >+ jako ciezarowy, to nie moga kazac przerejestrowac go na osobwy. A skoro
    >+ pozostaje ciezarowy

    Logic error. Znaczy: nie jest oczywiste że "zostanie ciężarowy".

    >+ Chyba ze wprowadza jakies nowe definicje

    Ano.
    Wystarczy zmienić definicję "ciężarówki".
    Jak dla mnie... to wielkim problemem dla rządu to nie jest.
    No i były już przymiarki, z wykorzystaniem hasła "bo Unia"
    oczywiście :> (pod pozorem Unii wciska się każdy kit :))

    pozdrowienia, Gotfryd