  • Data: 2015-01-16 03:00:33
    Temat: Re: Laffer? Laffer? Nie słyszałem!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Jan 2015, Liwiusz wrote:

    <współczynniki>

    > Raczej coś w stylu "mieszkanie szczytowe", "mieszkanie od nawietrznej",

    To prawda.
    Z drugiej strony, solidna izolacja redukuje znacznie te różnice,
    rośnie rola ciepła wynoszonego wietrzeniem.

    > "u mnie w mieszkaniu jest tak ciepło że w ogóle nie grzeje, bo mnie
    > sąsiedzi grzeją [tekst mojej koleżanki]" itp. Nigdy się tego uczciwie
    > nie policzy.

    To też prawda.
    Ale "goły ryczałt" *może* stanowić problem.
    Był (chyba na .prawo) niedawno wątek z mieszkaniem zawilgoconym
    aż do zagrzybienia - ci lokatorzy niewątpliwie "wykorzystaliby"
    możliwość "darmowego wietrzenia", nie wątpię.
    Pytanie czy pozostali są chętni do współpłacenia ;)

    pzdr, Gotfryd