  • Data: 2006-05-01 11:42:33
    Temat: Re: Kwota odsetek naliczynych zgodnie...
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@n...pl napisał(a):

    > Użytkownik "maciek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > sprawdz w google : odsetki od zaległosci podatkowych

    Bzdura.

    Podstawą jest różnica między ceną nabycia lub kosztem wytworzenia a kwotą
    odpisów amortyzacyjnych, przypadającą na okres dotychczasowego używania.
    Odsetki obliczane są od tej różnicy i wynoszą 0,1% za każdy dzień.

    Sytuacja ta dotyczy podatników, którzy nabyli składniki majątku o wartości
    początkowej przekraczającej 3.500 zł, i ze względu na przewidywany przez
    nich okres używania równy lub krótszy niż rok nie zaliczyli ich do środków
    trwałych (lub WNiP), a faktyczny okres ich używania przekroczył rok.

    Czy tak trudno przeczytać art. 22e ustawy o pdof?

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~