  • Data: 2004-07-14 07:09:56
    Temat: Re: Kupiłem Linuksa
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    CzeslawEm. pisze:

    > Kupowanie to jedno a wlozenie w srodki firmy czegos co sie wzielo
    > znikad to co innego. Byly z tym niezle przeboje kawalek czasu temu.
    > Ludzie specjalnie kupowali gazety zeby miec nosnik i wstawiali wartosc
    > linuxa jako cene gazety

    Wiedzialem, ze jesli madzia nie spi to Ci sie od niej dostanie...
    I slusznie.

    Czloweik narobil sobie balaganu WLASNIE DLATEGO, ze WPISAL tego linux'a.

    Inni robili potem rozne glupoty i US tylko dlatego sie nie czepial,
    bo linux jest DARMMOWY.

    Nie mozna wpisac do ewidencji wartosci materialnyc i prawnych
    swiatla slonecznego "za darmo" - czy to tak trudno zrozumiec ?

    Ale GDYBYS wpisal, to mile Panie z US moze by sie po glowie
    popukaly, a moze by Ci wycenily to swiatlo po cenie rownowaznej zarowki
    przez caly czas uzytkowania okna i znow zrobilby sie szum w prasie...

    I znow ludzie zaczeliby kupowac nowe okna, by miec fakture na firme, i
    wpisac swiatlo sloneczne w "w cenie okna"

    Pozdrawiam

    Boguslaw