  • Data: 2004-07-07 19:39:05
    Temat: Re: Kupiłem Linuksa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Jul 2004, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ WOJSAL pisze:
    >+ > Użytkownik "Mariusz" <M...@p...onet.pl>
    >+ >> A gazetkę mogę odliczyć?
    >+ >
    >+ > Kupiles nosnik (CD) wraz z opisem systemu (instalacji,
    [...]
    >+ Dokladnie odwrotnie...
    >+
    >+ Kupil opis instalacji i konfiguracji.. a dodatkowo dostal w prezencie
    >+ nosnik...

    No dobra. To ja bym na jego miejscu stwierdził że opis jest mi potrzebny
    do prowadzenia DG a nosnik... a nie wiem. I tak ściągnę z Internetu bo mam
    SDI ;) (nie próbuj się przyczepić że dostałem "przychód do opodatkowania"
    bo jak widzisz mi nośnik niepotrzebny: błysk, kilkanaście godzin {w nocy
    :]} i płytka ściągnięta !)

    >+ Jaknie wierzysz, to popatrz na stawke VAT.

    ...czego, nośnika ? ;)
    A poważnie mówiąc - owszem, pamiętam że był wyrok iż może istnieć
    "czasopismo w formie elektronicznej" i liczy się za "czasopismo",
    ale jak płytka do "papieru" to płytka już czasopismem nie jest.
    Porąbane... zgoda !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, kilkadziesiąt czasopism w kosztach luzem, prenumerata