    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Który adres podawać na FV?
    Date: Sat, 20 Jul 2002 03:51:11 +0200

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 19 Jul 2002 12:24:10 +0200), "Kamila"
    <K...@2...pl> był(a) napisał(a):

    >Czy w takim razie błędne są FV na których podawałam adresy miejsca
    >prowadzenia działalnści do którego zakup trafiał, bez podania adresu
    >siedziby.

    Wydaje mi się, że jeśli we wpisie do stosownego organu rejestrowego są
    wszystkie adresy, to można się wszystkimi posługiwać, po to zresztą
    są. Czasami nawet jest kilka REGONów dla każdego oddziału osobno, choć
    pani w GUSie nie umiała mi powiedzieć kiedy się to stosuje i marudnęła
    tylko ,,jak panu będzie porzebne, niech pan przyjdzie, na razie jest
    jeden''.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)