  • Data: 2007-01-20 23:19:48
    Temat: Re: Który PIT (umowa zlecenia) ?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "cOOba" <c...@o...pl> wrote in message news:eou57l$57r$1@news.onet.pl...

    > Nie wiem, czy o tym oto dokumencie była mowa (postać jakaś taka 'mało
    > urzędowa') ale otrzymałem parę dni temu listem poleconym od zleceniodawcy
    > dokument 'PIT-11/8B'
    > 'Informacja o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy'
    > [patrząc na ten dokument wygląda on na zwykły wydruk komputerowy, który
    > sam bym mógł sobie skonstruować, nie zaś PIT, taki, jaki można chociażby
    > obejrzeć w sieci pod np:
    > http://www.msp.money.pl/d/podatki/formularze/pit/pit
    _11_8b.pdf ]. Jeśli to
    > jednak ten właściwy dokument to mam już komplet potrzebnych informacji, a
    > tym samym mogę chyba dyskusję zakończyć (no, chyba, że ktoś będzie jeszcze
    > chciał do niej wnieść coś pożytecznego, wówczas zapraszam :) ).

    to ten.
    Format dokumentu nie ma żadnego znacznia.
    Równie dobrze mogliby go napisac długopisem na kartce, bylby miał te same
    informacje.
    W tym jednym miejscu należy ministerstwo finansów pochwalić, że sie nie
    wygłupiają z oficjalnymi drukami.

    rozliczasz się na pit-37 do końca kwietnia.
    program do rozliczeń jest/będzie tu: www.pity.pl