    From: "Jacek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ksiegowy (KPiR) - nocne przemyślenia
    Date: Wed, 26 Mar 2003 01:09:21 +0100

    > Czytajac dodatek Gazeta Praca dodatek stołeczny, strona 8 z dnia
    24.03.2003
    > zaczynam sie zastanawiac czy nie myslec juz o doktoracie z rachunkowosci.
    > Wymagania na stanowisko "Księgowa" (Ksiegi przychodów i rozchodów) <czy
    > faceci sa odrzucani od razu ?-Karol> firmy MGI Akcept Chartered
    Accountants
    > (miedzynarodowa, niezalezna i najwieksza):

    <<<ciach!>>>
    Cześć! Wiesz, mam podobne uczucia czytając wszelkiego rodzaju ogłoszenia o
    pracy dla programistów. Tu już nawet doktorat nie wystarczy. Poszukiwani są
    wyłączenie jacyś supermeni programowania, zwykłe umiejętności pisania
    programów już nie wystarczą. Czasami zastanawiam się na ile świadomie pisane
    są te ogłoszenia. Wydaje mi się, że zawsz najważniejszą cechą jest umieć
    podjąć wyzwanie i w ostatecznym rozwiązaniu dać sobie radę z zagadnieniem.
    Często pasjonaci są znacznie lepsi od profesjonalistów, jednak ze względu na
    brak odpowiednich certyfikatów np. firmy M. nie mają żadnych szans na
    zatrudnienie... Osobiście bardzo podobało mi się podejście jednego z kolegów
    z USA: "Umiesz to zrób, nie to sp....j. Nikt nie będzie Cię pytał o
    wykształcenie - czasami po prostu nie masz na nie pieniędzy."

    Jacek