  • Data: 2004-01-19 14:44:58
    Temat: Re: Księgowość i rozliczenia tanio
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Magister Ekonomii podejmie się prowadzenia księgowości oraz rozliczeń z
    > Urzędem /Skarbowym i ZUS w małej firmie z terenu województwa opolskiego
    lub
    > śląskiego.
    > Kontakt tel. kom: 0 607 209 749
    > Tylko poważne oferty

    Mam poważną ofertę .. ale musisz mi podać cennik .. poważnie

    Jeśli określisz ile bierzesz na firmę z 18 pracownikami i 600 dokumentów
    miesięcznie a do tego przychód miesięczny 400.000 zł, 30 środków trwałych,
    eksport i 4 niepełnosprawnych oraz ciągłe dopłaty z sapard i phare to możemy
    rozmawiać.
    adres swój podam Ci dopiero po otrzymaniu tutaj na grupie ceny usługi .... w
    przeciwnym wypadku uznam ofertę za niepoważną a oferenta za .....

    pozdrawiam
    fart