  • Data: 2004-07-13 06:25:54
    Temat: Re: Ksiega P i R - ksiazka
    Od: "Andzia" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Witam, otwieram dzialanosc lada dzionek, forma opodatkowania
    | Ksiega Przychodow i rozchodów.
    |
    | Jaka Panstwo mozecie polecic ksiazke do nauki,
    | koniecznie taka w ktorej bedzie wiecej praktyki niz teorii
    | i 100 % kompatybilna z obowiazujacymi ustawami.
    |
    | (prosze nie proponowac zlecenia prowazdenia ksiegi do Biura, chcę sam
    | prowadzic)

    Wg mnie dobra jest książka wydawnictwa Difin. Oczywiście również nie
    pamiętam tytułu autora (albo autorów). W sposób prosty opisane jest wiele
    zagadnień, podane są wzory dokumentów itd. Taka granatowa... ;) Jak nie
    zapomnę, to dziś w domu sprawdzę autora i dam znać, jeśli będziesz
    zainteresowany.

    | Ps.
    | Najlepsze będą linki do konkretnych pozycji.

    Może trochę pomoże :)

    http://www.msp.money.pl/firma/poradniki/zwf/

    http://www.vat.pl/

    --