  • Data: 2002-02-04 20:06:03
    Temat: Re: Kreski w nipie - jest przepis?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze a...@b...com:

    > IMHO nie jest to regula.
    > Byc moze byly takie zamiary, ale US w dawnych latach robily co chcialy
    > i nie jest wcale dziwne, ze spotyka sie osoby prawne z numerem w
    > postaci 3322.

    Obecnie jest to regułą że:
    xxx-xxx-xx-xx - osoba fizyczna;
    xxx-xx-xx-xxx - organizacja;
    odstępstwo (organizacja z układem xxx-xxx-xx-xx) może być tylko w przypadku
    pierwszych wydanych nipów, sam widziałem tkaie dokumnety w US, ale szybko
    ten błąd poprawiono. Zdarza się jednak czasami że ludzie są przez kilka lat
    przekonani że mają s.c. a działają w firmie na własne nazwisko, może nie
    które błędy wynikają właśnie z tego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
    a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer