eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKoszty uzyskania przychodu - data wystawienia czy data zaplaty? › Re: Koszty uzyskania przychodu - data wystawienia czy data zapla
  • Data: 2004-10-18 12:07:31
    Temat: Re: Koszty uzyskania przychodu - data wystawienia czy data zapla
    Od: "JK" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Najpierw 10 pasow na goły tyłek za smierdzące lenistwo a potem biegiem

    hmm, przeszukałem google wczesniej i nie znalazlem odpowiedzi dlatego zadalem
    te pytanie

    > marsz do googla i wpisujemy 'metoda kasowa' albo 'metoda memoriałowa'.
    > Potem mówimy grupie jaką stosujemy metodę a może ktos odpowie.

    Nie prowadze dzialnosci gospodarczej
    Rozliczam sie pitem-5 czyli mam pewne przychody z dzierzawy i stad moje
    pytanie odnosnie kosztow uzyskania przychodow.

    Wiec ani 'metoda kasowa' ani 'memoriałowa' mnie nie dotyczy