  • Data: 2005-12-30 23:21:18
    Temat: Re: Koszty - samochód
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Dec 2005, Samotnik wrote:

    > Zamortyzować jednorazowo nie,

    Oj ! (wiem, widziałem post Tomasza).
    Jest jedna rzecz: na jakiej podstawie chce przyjąć wartość
    3500 zł ?
    Załóżmy: wycena.
    Pierwszy widoczny problem: w podstawie prawnej jest "jeśli
    nie można określić kosztu nabycia" czy jakoś tak...
    "To co, Pan nie ma dowodu nabycia samochodu, jak Pan
    go rejestrował" ? (bo tak "w ogóle" nie ma obowiązku
    trzymania papierów od ruchomości, zgadzam się).
    Drugi widoczny problem: "ale Pan niedoszacował. Naszym
    zdaniem to jest 3672 złote, w związku z czym musi Pan wywalić
    jednorazową amortyzację z KUP, przyjąć amortyzację normalną
    i oczywiście skorygować podatek wraz z odsetkami"...

    ...poproszę o krytykę!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)