-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl!localhost!smolik
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
Subject: Re: Koszty pojazdów na nowy rok?
Date: Sat, 20 Feb 2010 23:10:27 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 19
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1002202310150.192@quad>
References: <hlc1gm$r2l$1@news.interia.pl> <hlh0qi$u5m$2@news.interia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1002180139140.912@quad>
<s...@p...org> <hljjcg$106$1@news.interia.pl>
<s...@p...org> <hljvn5$fta$1@news.interia.pl>
<s...@p...org> <hlkc7u$vff$1@news.interia.pl>
<s...@p...org> <hlkenm$2j8$1@news.interia.pl>
<s...@p...org> <hllav8$54k$1@news.interia.pl>
<s...@p...org> <hlmbt7$tud$1@news.interia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1002191937410.3524@quad> <hln6d0$el5$1@news.interia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1002200123590.3348@quad> <hlp11b$5eb$1@news.interia.pl>
<s...@p...org> <hlp7so$sm$1@news.interia.pl>
<s...@p...org> <hlp8rg$hrf$1@news.interia.pl>
<s...@p...org> <hlpfb5$5hn$1@news.interia.pl>
<s...@p...org> <hlpl9l$iao$1@news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: emh123.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1266714995 21823 83.15.167.123 (21 Feb 2010
01:16:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Feb 2010 01:16:35 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hlpl9l$iao$1@news.interia.pl>
X-Warning: UNAuthenticated Sender
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:221056
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 20 Feb 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> W dniu 2010-02-20 22:29, Wojciech Bancer pisze:
>> IMHO to z czym masz tak naprawdę problem, to nierówne traktowanie
>> Twoich wydatków "samochodowych" w porównaniu do innych typowych
>> kosztów działalności. Ale to nie jest problem z samą konstrukcją
>> podatku dochodowego, tylko z tym że Państwo postanowiło zrobić
>> wyjątek, a Ty się na niego załapałeś.
>
> Tylko te typowe również nie przechodzą w nieskończoność i inwestycja
> w fabrykę, która zwróci się za 10 lat powoduje przepadek kosztów.
Po to masz amortyzację, od 2003 (bodaj) roku *dowolnie niską*, aby
móc unikać strat z tytułu dużej inwestycji.
Prawdą jest, że manipulować "wskaźnikiem" można wyłącznie wybierając
model amortyzacji "raz na rok" - acz możliwości dowolnego obniżenia
to nie zaprzecza (tyle że przy miesięcznej trzeba "z góry").
pzdr, Gotfryd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Lokaty na nowe środki
- samodzielne prowadzenie księgowości
- Faktura z czech.
- kontrole kont przez fiskus
- jednak nie tylko allegro OLX i podobne
- Praca w Monako i podatki
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Który program do PIT-ów?
- Jak się płaci CIT ?
- Polak nierezydent, dochód w Polsce i PIT
- Przetwarzanie danych
- KSEF - jakies plusy?
- KSeF czy coś zmieni dla zwykłych ludzi?
Najnowsze wątki
- 2025-02-08 Lokaty na nowe środki
- 2025-02-06 samodzielne prowadzenie księgowości
- 2025-01-30 Faktura z czech.
- 2024-07-25 kontrole kont przez fiskus
- 2024-07-02 jednak nie tylko allegro OLX i podobne
- 2024-06-26 Praca w Monako i podatki
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-04-30 Który program do PIT-ów?
- 2024-04-26 Jak się płaci CIT ?
- 2024-04-11 Polak nierezydent, dochód w Polsce i PIT
- 2024-03-05 Przetwarzanie danych
- 2024-01-25 KSEF - jakies plusy?
- 2024-01-18 KSeF czy coś zmieni dla zwykłych ludzi?