  • Data: 2002-03-28 21:51:58
    Temat: Re: Koszty podróży do pracy do innego miasta
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Załóżmy, że mieszkam w mieście A i tam też mam zarejestrowaną
    działalność
    > gospodarczą. Od poniedziałku do piątku mieszkam w mieście B (w innej
    części
    > Polski). Co tydzień dojeżdżam z miasta A do B i z powrotem. W
    mieście B
    > pracuję na umowę o pracę (pełny etat), ale również dokonuję tutaj
    sprzedaży
    > swoich usług (udokumentowane fakturami i umowami) dla klientów z
    miasta B.
> [...]

    Pamiętam taki wyrok, że koszt dojazdu właściciela z miejsca
    zamieszkania
    do miejsca gdzie jest zarejestrowana działalność nie jest KUP.
    (dotyczyło rozliczeń kilometrówką, może na kolej jest inny precedens
    :-)))
    Ale możesz mieć podwyższone koszty uzyskania do umowy o pracę.
    Nie jest to to samo, ale zawsze...

    CEZ