  • Data: 2011-03-01 17:36:00
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Mar 2011, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello Jan,
    >
    > Tuesday, March 1, 2011, 11:00:43 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nieprawda. Do tej bzdury usiłują nas przekonać socjalisci i obecnie Tusk
    > i jego kompania w kampanii na rzecz uwalenia OFE.

    ...i nie tylko.
    Równie bzdurna jest argumentacja w zakresie składki rentowej (że niby
    po co zmniejszano, skoro jest dziura itede).

    > To są odrębne fundusze i środki nie są mieszane.

    Można odnieść wrażenie że aktualny rząd dąży właśnie do ich "pomieszania"
    (patrz argument wyżej).
    Oczywiśćie masz rację (a jak już rząd uważa, że "nie należy zmniejszyć
    składek", to nadal NALEŻY zmniejszać rentową a co najwyżej podnosić
    emerytalną). Uwaga: poprzednie zdanie nie stanowi głosu co do meritum
    dyskusji (czy podnosić składki), lecz jedynie w sprawie FORMALNEJ
    (również, jeśli podnosić, to WŁAŚCIWE składki a nie "przelewać"
    między funduszami).

    pzdr, Gotfryd