  • Data: 2004-04-02 10:56:38
    Temat: Re: Korzyści z kupna samochodu na DG
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PerkinS wrote:

    > Charakter i sposób rozliczania?! Hmmm... Chyba nie za bardzo się w tym
    > orientuję, ponieważ zajmuje się tym księgowa. Jednak jak dla mnie jest
    > zbyt zachowacza i bardziej martwi się o siebie niż moje sprawy. A jeśli
    > chodzi o rozliczanie się z fiskusem to co miesiąc PIT - 5. I tyle wiem!
    >
    > W czym rzecz? Otóż tak jak wspomniałem obecnie nie płacę podatku gdyż
    > korzystam z ulgi remontowej. Ulga kończy mi się od maja. Wówczas od moich
    > dochodów będzie odprowadzany podatek. Dodam, że w koszta DG sa wliczane
    > takie rzeczy jak np. komórka etc.

> [...]

    Jesli Ci na fachowych poradach zalezy - idz do doradcy podatkowego...

    A jesli interesuja cie opinie nieznajomych to....

    Jesli samochochod jest ST w firmie poddajesz go amortyzacji.
    Rata amortyzacji, paliwo, naprawy , odsetki od kredytu i wszelkie oplaty sa
    kosztem uzyskania przychodu wiec zmniejszaja DOCHOD a zatem i podatek....

    Same raty kredytu nie sa kosztem....

    Pozdrowienia
    Boguslaw