  • Data: 2002-11-27 22:00:26
    Temat: Re: Korekta PIT5-pytanie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Nov 2002, mister-nikt wrote:
    [...przychód zaliczony w KUP...]

    Widzę że chętnych do odpowiadania brak... Hm...
    Może ktoś poprostuje co napiszę ? ;)

    >+ Czy poniższy sposób postępowania jest poprawny?
    >+ W ksiązce przekreślamy dowód i jako poprawny wpisujemy ten,który powoduje
    >+ powstanie przychodu.
    >+ Następnie skreślamy podsumowania dla poszczególnych miesiecy i wpisujemy
    >+ właściwe sumy.

    IMHO to tak...

    >+ Jako dokumenty będziemy posiadać dowód skreślony i właściwy o takim samym
    >+ numerze i tej samej dacie dowodu.

    IMHO coś nie bardzo ! Na początek nie wiem jak interpretować
    "skreślony dowód": dowód ma *zostać* nienaruszony czy być
    przepisany ? (bo coś mi się wyrażenie o dacie nie podoba :))

    Co jest dowodem ?

    >+ Do US dostarczamy korekty zeznań i wplacamy wlasciwa zaliczke+odsetki.

    To niewątpliwie :[

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (który z okazji błędu w przychodach na 6 zł [czy jakoś tak]
    ostatnio doręczał stosik PIT-5 :])