  • Data: 2006-07-17 21:23:29
    Temat: Re: Kontrola na wniosek podatknika
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Jul 2006, t wrote:

    > Czyli mam pisać o postępowanie żeby wymierzyli ile się należy
    > i dali spokój ?

    Jeśli cefa dobrze rozumiem to wniosek jest taki że żadna kontrola
    ani żadne postępowianie nie chroni przed postawieniem nowych zarzutów.
    Tylko zarzutów co do których postawiono prawnie skuteczne zarzuty
    i zakończono wobec nich postępowanie nie da się wznowić bez
    uzasadnienia (np. "nowe okoliczności").
    Ale jak zarzuto o coś NIE BYŁO to nic nie przeszkadza żeby przyjść
    za 2 lata na przykład i stwierdzić ze poprzednia kontrola nie
    wykryła!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)