  • Data: 2002-05-30 17:35:29
    Temat: Re: Konto firmowe a podatek od odsetek ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 May 2002, Michal wrote:
    [...]
    >+ to jest niby jasne, ale ja nie wpisuje w ksiazke ani odsetek jako
    >+ przychod, ani oplat za prowadzenie konta jako koszt /koszta sa zawsze
    >+ wieksze/. Chyba nie jest to zbytnio ryzykowne /zwlaszcza, ze ani
    >+ jedno, ani drugie nie przekracza 1% obrotow/?

    Dla ścisłości: rozp.ds.KPiR mówi o 0,25% jako "rzetelnym".
    A ja bym tam głowy nie dał czy wszystko inne mam "rzetelnie" :]
    BTW: wpisuję dochód z odsetek i koszty prowadzenia (łacznie
    za miesiąc) w jednej linijce, co się ma papier marnować ;) !
    *Myślę* że może być (opis: dochody i koszty prow. konta)

    Pozdrowienia, Gotfryd