  • Data: 2002-06-06 06:22:54
    Temat: Re: Komputery osoby fizycznej w DG
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tzn. jeżeli dobrze zrozumiałem, mam wycenić poszczegolne podzespoły
    > komputerowe wg aktualnych cenników, sporządzić aneks do umowy spółki , a
    co
    > to za opłata?
    > Jak to później wyglada w KPIR- jak to ująć?

    Dobrze zrozumiałeś. Sporządzasz aneks do umowy sc - wnosisz ten sprzęt
    aportem do spółki. Opłata to PCC - od wkładów do spółek cywilnych opłaca się
    1% podatku od czynności cywilno-prawnych. Wtedy wpisujesz to do EŚT i
    amortyzujesz. Jeżeli wartość sprzętu nie jest duża to najlepiej będzie jak
    spiszesz z kimś umowę kupna-sprzedaży - on to sprzeda spółce - spólka da to
    w koszty i po sprawie...