eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie chce odesłać faktury-korektyRe: Klient nie chce odesłać faktury-korekty
  • Data: 2016-07-12 14:55:16
    Temat: Re: Klient nie chce odesłać faktury-korekty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nm2k88$mct$...@n...news.atman.pl...
    >> Ustalamy z klientem konfigurację sprzętu i cenę.
    >> Klient podpisuje z "leasingodawcą" umowę. Ja wystawiam fakturę,
    >> gdzie
    >> Nabywcą jest leasingodawca, a Odbiorcą klient.
    >> Później klient jeszcze czasem ustala z leasingodawcą inne szczegóły
    >> (co
    >> czasem trwa), a ja po wpłynięciu wpłaty od leasingodawcy realizuję
    >> transakcję. Czasem jest to sprzęt "z półki", i czas na jego
    >> dostarczenie
    >> jest względnie krótki (rzędu do kilku dni), a czasem sprzęt jest
    >> konfigurowany/budowany wg specyfikacji - wtedy okres oczekiwania
    >> może
    >> być dużo dłuższy.
    >> Później do leasingodawcy wędruje protokół przekazania/odbioru
    >> sprzętu
    >> (jeśli jest wymagany) i to tyle z mojej strony w aspekcie leasingu.

    >Nie zmienia to faktu, że faktura jest wystawiana do nieistniejącej
    >transakcji.

    Czy takiej nieistniejacej - stosowna umowa jest, a nawet jak widac
    kilka.
    I zamiar jej realizacji jest.

    Co najwyzej nalezaloby sie zastanowic, czy pierwsza faktura nie
    powinna byc proforma, a po niej zaliczkowa.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1