  • Data: 2002-04-02 11:32:50
    Temat: Re: Klasyfikacja środków trwałych
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-04-02 13:27, Użytkownik d...@p...onet.pl napisał:

    > Firma "Matka", która znajduje się w innym kraju ma takie wymogi:( Jest to dla
    > mnie trochę uciążliwe, bo praktycznie wszystko muszę umarzać stopniowo.
    Prowadzisz pełna księgowość? Bo w pełnej nie ma wyposażenia.

> [...]
    > znajduje się:
    > * Zestaw komputerowy cena netto - 2330,20 zł.
    > * monitor -//- - 726,00 zł
    > * karta sieciowa -//- - 37,80 zł.
    > * słuchawki + mikrofon -//- - 25,00 zł.
    > * monitor -//- - 1200,00 zł.
    > * Cnet Switch -//- - 292,95 zł.
    > RAZEM NETTO: 4611,95 ZŁ.
    >
    > - Co można zaliczyć do zestawu? I czy wszystko przyjąć wtedy na jeden dokument
    > OT?
    > - Czy kwoty zestawu zliczyć i to będzie kwota początkowa umorzenia?
    > Pytań mam bardzo dużo ale nie chcę być natrętna.

    Moim zdaniem to jest zakup jednego zestawu komputerowego, przyjmowane
    jednym OT.
    Wszystko zliczyć i ogólną kwote amortyzować.
    Jeżeli juz trzeba amortyzowac, to tak bedzie mniej kłopotu i roboty.
    W opisie zestawu wystarczy podac z czego sie składa.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl