  • Data: 2006-03-10 10:55:17
    Temat: Re: Kilometrówka i VAT
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oj mam nadzieję, że jednak się mylisz....:)
    > Z tego co pamiętam (było o tym na grupie i to całkiem niedawno), VAT
    > odlicza się do wysokości limitu.

    Masz rację, mylę się :-). Właśnie dzwoniłem do swojego biura księgowego i
    już wiem. VAT możesz odliczać od wszystkiego prócz paliwa, bez żadnego
    limitu. Natomiast kwotę netto nie większą niż wychodzi to z ew. przebiegu.
    Czyli jak z przebiegu 1000 km wyjdzie Ci ok.780 zł, a na naprawę wydałeś
    1000 + 220 VAT, to VAT odliczasz cały, ale z tego 1000 tylko 780. Resztę,
    jak proporcje się zmienią, w następnych miesiącach...
    Pozdr.
    RJ