  • Data: 2005-07-29 07:57:11
    Temat: Re: Kiedy wazna jest FV ?
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek"

    > Tryb reklamacyjny, forma pisemna + przestrzeganie terminów, sąd
    > konsumencki (jak zacznie działać), ewentualnie w sprawach widowiskowych
    > poszczuć prasą czy telewizją.

    reklamacja niezasadna, a kompromis podobno z moja firma niemozliwy
    (kompromis polegal na tym ze przystaje na wszystkie ich warunki:-)
    sad polubowny ani mediacja nie wchodzi w gre - urtip moze tylko to robic z
    osobami fizycznymi nie prowadzacymi dzialanosci gospodarczej (moglam jedynie
    wystapic do prezesa ze skarga, co zrobilam)
    telewizji ani prasy nie boja sie, oni maja swoje racje i juz

    > Ty też możesz pozwać.
    tak tez zrobie, tylko musze miec chwile czasu, dobrego prawnika (stad bylo
    kiedys moje poszukiwanie na grupie i nie znalazlam) i kase na oplate sadowa
    i prawnika

    --
    www.aem.pl GG: 1145538