  • Data: 2002-11-28 14:07:45
    Temat: Re: Kiedy ujac w koszty
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wiola Pikorska napisał:
    > Użytkownik "roo" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > --------------------------------
    > Jeżeli twoje pytanie dotyczy obecnej sytuacji to odpowiedż pierwsza była
    > prawidłowa.Vat odliczasz w m-c zapłaty lub następnym.Do kp i r zapisujesz do
    > wyboru zależy jaką metodę stosujesz czy kasową ( czyli wtedy gdy płacisz )
    > lub memoriałową ( w twoim wypadku m-c otrzymania ).Obie metody są prawidłowe
    > .Należy przyjąć jedną i przez cały rok ją stosować.

    Wiola - nie kiedy zapłaci a kiedy przypada termin płatności wyznaczony
    na fakturze! To nie są tożsame daty. Fakt że faktura nie zostanie
    zapłacona nie ma wpływu na odliczenie VAT w tym przypadku.

    Koleżanko droga, nie wprowadzaj ludzi w błąd nie mieszaj w głowach
    lajkonikom :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk