  • Data: 2010-05-13 22:45:04
    Temat: Re: Kiedy ująć w deklaracji VAT-UE
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-05-2010 o 23:51:56 <s...@a...pl> napisał(a):

    > Czytałem kilka razy. Niestety, mam problem ze zrozumieniem.

    19a. W przypadku usług, do których stosuje się art. 28b, stanowiących
    import
    usług, obowiązek podatkowy powstaje z chwilą wykonania usług, z tym że:
    1) usługi, dla których, w związku z ich świadczeniem, ustalane są
    następu-
    jące po sobie terminy płatności lub rozliczeń, uznaje się za
    wykonane z
    upływem każdego okresu, do którego odnoszą się te rozliczenia lub
    płatności, do momentu zakończenia świadczenia tych usług;

    Co jest niejasne?

    --
    Tomek