  • Data: 2007-02-06 20:09:58
    Temat: Re: Kasia fiszkalna a odsprzedaż programów
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > nie mam Kasi i niespecjalnie chce mi się ją kupować, bo nie mam za co.
    > Jednak czasami miałbym okazję odsprzedawać programy, które są siłą
    > rzeczy na płytkach CD lub DVD. Czy to oznacza, że musiałbym mieć
    > Kasię?

    Czy zakupienie kasy i oferowanie firmom, które tej kasy nie mają,
    usługi spośrednictwa sprzedaży dla osób nie prowadzących działalności,
    może być dochodowym biznesem? Prowizja powiedzmy 3-5% i można wypchnąć
    zarówno rzeczy droższe bez obawy przekroczenia limitów jak i te
    drobne ale skazane na kasę ustawowo.
    Dużo jest chętnych? ;-)