  • Data: 2010-12-08 12:02:40
    Temat: Re: Kasa fiskalna i us³ugi telekomunikacyjne
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Us³ugi telekomunikacyjne zwolnione z kasy do koñca 2010. Czy w
    przysz³ym te¿
    > bêdzie zwolnienie? Jest ju¿ rozporz±dzenie?
    >
    > Maj±c zwolnienie przedmiotowe z kasy, kiedy j± dobrowolnie
    zainstalujê.
    > Czy muszê codziennie nabijaæ ca³y obrót np ten na rachunku bankowym,
    czy tylko
    > to co przychodzi gotówk±?

    istnieje interpretacja indywidualna że podatnik z okolic Jeleniej Góry który
    o to zapytał nie musi wbijać na kasę ani obrotu gotówkowego ani z rachunku, gdyż
    zwolnienie jest przedmiotowe i każda usługa się do niego kwalifikuje.

    mnie ciekawi co innego: jaki interes kolega ma w _dobrowolnym_ instalowaniu kasy?

    czytam różne wypowiedzi kolegi na pl.biznes.banki, kalkulować korzyść własną
    kolega potrafi, więc musiał dostrzec _jakąś_ korzyść. Jaką, nie wiem...