  • Data: 2007-08-06 18:11:22
    Temat: Re: KRUS a ZUS
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest możliwe, ale nie będziesz się wstydził, że okradasz rodzine,
    > sąsiadów, bliźnich?

    A nie jest tak, że jak podlega obecnie pod ZUS, to nawet jak bedzie miał
    ziemię to musi płacić ZUS? A KRUS może płacić osoba która przez min. 3 lata
    opłacała KRUS przed prowadzeniem działalności. i moze go opłacać dalej przy
    założeniu ze podatek nie przekrczy jakiegos tam progu? Tak mi coś dzwoni w
    głowie, ale nie jestem pewien czy dobrze.