  • Data: 2003-05-12 22:21:33
    Temat: Re: KPiR czy tak można
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 May 2003, MarekZ wrote:

    >+ Użytkownik "buba" <1...@w...pl.NOSPAM> napisał [...]
    >+ > ma prawo kontolowac wszytko co jest zwiazane z prowadzona DG...jezeli
    >+ > prowadzisz KPiR w excellu ma prawo przetrzepac kompa na ktorym to robisz,
    >+ > takze pod katem legalnosci oprogramowania
    [...]
    >+ Ale ja nie zamierzalbym jej udostepniac jakiegokolwiek kompa, tylko wydruki
    >+ KPiR.

    Niemniej US może poprosić o pokazanie czym i jak generujesz owe KPiR :)
    Jeśli komp jest na ŚT to to jest oczywiste (czytałem np. komentarze
    wyroków NSA po tym kiedy US nie zastał w "miejscu prowadzenie" np.
    pralki :> która była na EŚT), jeśli nie jest... no to albo jest
    twój i służy do prowadzenia DG :) (znaczy: generowania KPiR), albo
    nie jest twój i uzyskujesz przychód z tytułu bezpłatnego użyczenia
    (zaraz, a gdzie to jest wpisane w KPiR ?? ;>).
    :)
    Wiem, wiem, lekko się czepiam :)
    Ale spróbuj obronić ww argumenty będąc np. na miejscu prezesa Kluski :]

    pozdrowienia, Gotfryd