  • Data: 2006-03-20 17:51:33
    Temat: Re: KPiR a wydatki w stylu okulary
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora

    icek napisał(a):
    > Witam,
    >
    > mam firmę informatyczną, musze isc do okulisty, dostane okulary zapewne,
    > czy wydatek ten (oprawki + szkła) mogę zaliczyć do KPiR? (ale nie
    > fundusz reprezentacyjny)
    > a jak ma się sprawa z ubraniem roboczym (np. spodnie jakis.. czesto
    > sprawdzam rozne instalacje telekomunikacyjne w studniach
    > telekomunikacyjnch, na dachach, w piwnicach) czy moge kupic sobie
    > spodnie, budy i wrzucić to w KUP?

    te okulary musiałbyś używać tylko i wyłącznie do pracy a w sumie jak
    kupisz okulary pracownikowi to spoko, ale jak ty jako właściciel firmy
    sobie kupisz, to nie odliczysz tego
    ubranie robocze musi być specjalnie oznaczone (np logo firmy), nie można
    sobie np. kupić garnituru jako ubranie robocze. Możesz sobie kupić
    kombinezon roboczy co do którego będzie podejrzenie, że nie będziesz go
    używał do celów osobistych