    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KOP -- kwit z parkingu
    Date: Sat, 9 May 2009 00:36:53 +0200

    "Piotrek" gu15me$5ln$...@a...news.neostrada.pl

    > VAT-u to raczej nie odliczysz, całość pójdzie (jako kwota brutto) do KPiR.

    VATy z tych kwitów parkingowych czy z paliwa, bo ja już pisalem o paliwie.
    Z paliwa odliczam VAT, choć za kratkami nie siedzę. ;) Paliwo dla mnie potaniało. :)

    A jeśli nawet z tych kwitów parkingowych nie mogę odliczyć VATy (18% -- chyba
    tyle głosi ;) ich treść) to przynajmniej odliczę dochodowy. No i mniej wypalę
    w pannie Mercedes, skoro mniej odliczę. Mniej odprowadzę akcyzy z paliwa... :)

    > (Chyba) jedynym kwitem bez danych nabywcy, funkcjonującym jak FV, jest bilet za
    przejazd autostradą.

    Chyba nie pojadę autostradą w najbliższym czasie.
    Do Poznania (z Białegostoku) mi nie po drodze ta autostrada.
    Paranoja z tą odpłatnością. :) Kiedyś zdjęto Polakom (chłopom)
    kajdany razem z butami, teraz jakby podobnie. :) Autostrady
    budowane są z podatków (z udziałem podatków) a zyski płyną
    do prywatnych kieszeni -- mylę się? Mam dwa razy stać, aby
    płacić, i to płacić całkiem dużo, jak za takie kawalątki...

    Nie wydaje się mi, że jazda autostrada jest jakąś frajdą.
    Zwykła droga ukaże przynajmniej jakieś miejscowości toczące
    się tam (pod górę?) życie... Autostrada pokaże mi chyba tylko
    samochody, asfalt, barierki i kupę niepotrzebnych nikomu telefonów...
    A może tego ostatniego już nie ma w dobie komórek?

    Może nowe :) Volvo S40 nie ma zawieszenia takiego, jakie miała
    panna Mercedes, ale chyba nadaje się to do jazdy po ,,zwykłych''
    drogach.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'