  • Data: 2004-05-01 20:33:29
    Temat: Re: KH - biuro rachunkowe - problem (dłuuugie)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 1 May 2004, agagoc wrote:
    [...]
    >+ Prezes podpisał umowę w dobrej wierze, ale zrobił to sam

    Nie wątpię. Prawda że sam włożył palec miedzy drzwi i futrynę
    to nie wypada go dobijać :]

    >+ > rejestru i to *ty* masz go mieć (poza okresem kiedy b.r. cię
    >+ > rozliczało).
    >+
    >+ Dlaczego poza tym okresem?

    Niejasno ująłem: w okresie kiedy biuro cię rozlicza "papiery"
    są w biurze, a nie u ciebie. W tym czasie umowa z biurem zgłoszona
    do US stanowi podstawę do "niemania papierów u siebie" :)
    Zgadza się ?

    [...]
    >+ > Tu nie skomentuję - na upartego mogą utrzymywać że nie brali :>
    >+
    >+ A jak udowodnią mi - klientowi, że takie deklaracje w moim imieniu
    >+ składali i na jakie kwoty?

    Spytam: a muszą ?

    >+ > [...]
    >+ >> + Bardzo proszę o jakieś porady
    >+ >
    >+ > A toś mnie załatwiła :(
    >+ > Już miałem przygotowany cytat z K.C...
    >+
    >+ tu chodzi chyba o takie małe, kwaśne owoce..... ;)))

    Chyba JEDNAK nie ;)

    >+ > Weź ty i zastanów się co na newsach wypisujesz :] !
    >+
    >+ Staram się, ale.....

    Przeczytaj co Mieczysław napisał. Jak będę sobie mógł podywagować
    na temat twoich przypuszczeń to może i podywaguję ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)