  • Data: 2003-09-18 07:13:26
    Temat: Re: Jednorazowa sprzedaż znaczków pocztowych zw VAT.
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest to sprzedaż incydentalna - refaktura kosztów zakupu znaczków
    pocztowych
    > nie wiązała się z żadnymi dodatkowymi kosztami, które to obligowały by
    firmę
    > do proporcjonalnego odliczania VAT.

    Czyli wszystkie koszty dotyczyly sprzedazy opodatkowanej. Jezeli znaczki
    byly czescia projektu to caly projekt jest incydentalny i (wg mnie)
    wszystkie koszty zwiazane z tym projektem powinny byc liczone
    proporcjonalnie.

    > Spróbuję przygotować deklarację VAT7 z wykazaną sprzedażą zwolnioną bez
    > proporcjonalnego rozliczania VAT, załączę krótkie wyjaśnienie jw. i
    zobaczę
    > co na to US.

    Oczywiscie prawo prawem a zycie zyciem. Tylko gdzie jest napisane ze od
    sprzeday incydentalnych przysluguje odliczenie VAT?

    Oczywiscie sprobowac mozna, i moze sie nawet udac.
    Zycze powodzenia

    Adam