  • Data: 2006-03-09 13:09:53
    Temat: Re: Jakie skladki przy 2 pracach ??
    Od: " jerry" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - czy wskocze na promocje w ZUSie i bede placil 250 zl jako nowy
    > przedsiebiorca ?? ( DG mam od 07.2005)

    Nie będziesz nowym przedsiębiorcą. Działalność przecież już prowadzisz, a
    aby się załapać na "promocję" trza mieć przerwę kilka lat.

    > - jak sie zwolnie to ile mniejwiecej bede placil skladek ok 750 zl mies , ?

    Składki za marzec, kwiecień i maj 2006 r. wynoszą 772,25 (z dobrowolnym
    ubezpieczeniem chorobowym) lub 735,08 (bez chorobowego).

    > - jakie sa inne sztuczki zeby placic mniej :) np. zatrudnic sie u znajomego
    > ? wtedy on mniejszy ZUS za mnie placi a ja dalej sama skladla zdrowotna ?

    Ja właśnie na dniach zaczynam korzystać ze sztuczki, z której Ty planujesz
    zrezygnować :-)

    Pozdr! jerry