  • Data: 2002-09-20 19:58:55
    Temat: Re: Jakie programy?
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek J" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:9BGi9.206179$1S3.5278927@news.chello.at...
    > Mam pytanko... Jakie programy komputerowa są dopuszczone przez RP do
    > prowadzenia działalności finansowej w firmach? Ewentualnie gdzie mogę
    > znaleźć listę tych programów?

    Nie ma takiej listy
    Ustawy o podatku dochodowym i VAT a takze rozporzadzenie w sprawie
    prowadzenia ksiegi przychodow (nie wiem jaka jest Twoja forma
    opodatkowania ) -okreslaja pewne wymagania jakie sa potrzebne dla celow
    podatkowych i jesli dany program je spelnia to wszystko jest OK.
    Znam firmy ktore doskonale radza sobie nawet z arkuszem kalkulacyjnym Excell
    :))
    pozdrawiam
    WT