  • Data: 2003-03-11 07:46:48
    Temat: Re: Jaki formularz do kwartalnego VAT
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zygmunt Kałuża wrote:

    > zapytać -
    > chodzi tu
    >
    > Jest - VAT-7K

    Bzdura. To jest deklaracja kwartalna VAT a "nie przełączenie się na
    kwartalne rozliczenia VAT". Do takiego "przełączania" jeszcze w grudniu
    nie było żadnego druku i trzeba było napisać to "własnymi słowami". Nie
    słyszałem żeby od tego czasu pojawił się nowy druk, a w każdym razie
    nie zauważyłem takowego w Dzienniku Ustaw.

    > rozlicza się
    >
    > Mały Podatnik niezależnie od sposobu rozliczania VAT.

    Bzdura. Fakturę VAT-MP wystawia tylko mały podatnik rozliczający się
    kasowo z VAT.