  • Data: 2005-01-11 00:28:19
    Temat: Re: Jak zaksięgować ZUS (PKPiR)???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Jan 2005, cef wrote:
    [...]
    > + > > + > możliwość ujęcia składki społecznej jako KUP?
    > + > > + > Właśnie w tym roku "grozi" mi strata z DG
    > + > > + > i nie chciałbym w głupi sposób zapłacic tych składek
    > + > > + > niejako "bezodliczeniowo"
    > + > > +
    > + > > + Nie wyrzucono .... ale na to samo wychodzi....
    > + >
    > + > Boguslawie...
    > + > Jak ci "wychodzi na to samo" kiedy pisze że *może mieć stratę* ??
    > + > Jak nie wpisze w KUP to je "po prostu straci" !
    > +
    > + No właśnie.
> [...]

    Ech... Aleś utajnił ;)
    A coś ci przeszkadza odliczyć składki na ZUS od *łącznych* dochodów ???
    Weź ty w garść PIT-36, sprawdź w jakiej kolejności się sumuje dochody
    i odlicza ZUS - tudzież czy minister zastosował się do ustawy !
    Stawiam na pozytywny wynik testu ;)
    Ja sądziłem że piszesz o stracie ŁĄCZNEJ (braku dochodu) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)