eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak zaksięgować? › Re: Jak zaksięgować?
  • Data: 2004-07-16 22:29:42
    Temat: Re: Jak zaksięgować?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 14 Jul 2004, Patryk wrote:

    >+ Amortyzację jednorazową używanego komputera (1000 zł)?
    >+
    >+ W KPiR wpisuję jako pozostałe koszty dająć opis amortyzacja jednorazowa,

    ...oczywiście księgowany jest numer wpisu w EST jak rozumiem...

    >+ a w ewidencji środków trwałych dokonuje jakich zapisów?

    ...a co ma być ? Wartość nabycia, data przyjęcia w używanie, fakt
    że amortyzacja jednorazowa... numeru KRST nie licząc... ?

    >+ Jak później do komputeraz zamortyzowanego amortyzacją jednorazową a
    >+ figurującego w EŚT dodać kolejne urządzenie - drukarta, skaner itd?

    Hm... Czekaj. Czy odpowiedź "jak do każdego innego ST" cię
    zadowoli ? :) Bo w "każdym innym" zasady są dość proste: "dodatki"
    <=3500 zł idą w koszt, >3500 zł podwyższają WP i implikują amortyzację
    "niejednorazową" :)
    Remonty oczywiście w koszt... (znaczy jak się coś ZEPSUŁO a nowe nie
    ma "nowej jakości" to to jest remont a nie ulepszenie :)).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1