  • Data: 2011-10-05 19:19:40
    Temat: Re: Jak to zrobić?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-05 20:27, tomek wrote:
    > Musisz zamówić odbiór, wystawić karty przekazania odpadu i do 15 marca
    > złożyć u marszałka sprawozdanie.
    >
    > Z tym że raczej na pewno masz tam odpady niebezpieczne (co najmniej
    > monitor CRT), więc formalnie "nabiłeś" już sobie 5000zł kary za
    > niezłożenie informacji o wytwarzanych odpadach.

    Ojtamojtam! Tak długo jak długo sprzęt jest wykorzystywany to nie jest
    odpadem. Tak więc IMHO wystarczy, że złoży zawiadomienie przed
    utylizacją. Z ostrożności procesowej odczekałbym jeszcze 30 dni bo
    (zdaje się) marszałek może zgłosić sprzeciw.

    > I nie wiem czy jeśli złożysz ją teraz to unikniesz tej kary (na chłopski
    > rozum - tak, ale skoro rozpocząłeś prowadzenie działalności bez złożenia
    > informacji to jest to rosyjska ruletka). [...]

    No przecież jeszcze nie wytworzył odpadów i w szczególności UPS (a w nim
    odpady niebezpieczne pod postacią akumulatorów) robi za podstawkę pod
    serwer ;-)

    Piotrek