  • Data: 2009-04-20 21:19:01
    Temat: Re: Jak skorygować wpis w kpir?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Apr 2009, news wrote:

    > W pit-36 podatek należny za wrzesień wpisać w wysokości przed czy po
    > korekcie?

    Rozważyłbym zdecydowanie "wersję Maddy" :D
    Pytanie: jaki przepis uniemożliwia późniejsze *zaliczenie* w koszty
    wydatku, który *spełnia* wymogi przepisów, a nie podlega szczególnym
    zapiskom (w rodzaju obowiązku "niezwłocznego" zaksięgowania przyjęcia
    towarów handlowych)? (to właśnie pytanie Maddy, do znalezienia
    w archiwach grupy).

    "Tak, zaliczyłem później w koszty".
    Podwersje:
    - "namyślałem się czy to prawidłowy KUP, w grudniu uznałem że tak"
    - "faktura mi wpadła za biurko i się znalazła"
    - "nie powiem dlaczego dopiero w grudniu" :P

    Za wpisanie w listopadzie oczywiście ktoś może się przyczepić (że
    to "w celu zaniżenia zaliczki").

    pzdr, Gotfryd