    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak sie rozliczyć??
    Date: Tue, 23 Dec 2003 20:30:12 +0100

    On Tue, 23 Dec 2003 16:11:29 +0100, "Dawid P"
    <D...@w...poczta.onet.pl.itotezwytnij> wrote:

    >Mam nie udowodnione dochody za rok 2003 (nie podpisałem żadnej umowy
    >ani nie wystawiałem żadnego rachunku). Idzie w jakis sposób rozliczyć się z
    >Urzędem Skarbowym aby mieć ich z głowy?? Jesli tak to proszę o podanie na
    >podstawie jakiego PIT lub gdzie mam szukac.
    Skoro nie podpisales umowy tzn ze nie masz dochodow (formalnie). To po
    co sie chcesz rozliczac? Masz w tym jakis cel (masz udokumentowane
    jakies wydatki np. zakup nieruchomosci i chcesz teraz udokumentowac ze
    miales te pieniadze, czy po co to rozliczenie?)?

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl