eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak rozliczac toner...Re: Jak rozliczac toner...
  • Data: 2003-06-23 07:53:10
    Temat: Re: Jak rozliczac toner...
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Krzysztof Gil napisał:
    > Użytkownik "Andrzej Grzesik" <A...@z...jaworzno.com.pl> napisał w

    >>tzn toner nie na sprzedaz tylko jako material eksploatacyjny do xero,
    >
    > punkt
    >
    >>swiadczy uslugi xero.
    >
    >
    > wiec sam sobie odpowiedziales na wlasne pytanie,
    > skoro nie na sprzedaz, to dlaczego ma byc rozliczany jako towar handlowy?

    A jako materiał?
    Ktos tu zapomina że pełna nazwa tej kolumny to "materiały i towary
    handlowe".
    Na usługę ksero składa się koszt tonera, papieru, energii eletrycznej,
    robocizy i zużycia sprzętu. Wszystko z tego co mozna fizycznie
    zmagazynowac jest więc materiałem "do produkcji".
    Materiały służące bezpśrednio produkcji lub sprzedaży usług w pełnej
    księgowości ewidencjonuje się na kontach magazynowych.
    Kolumna "materiały i towary handlowe" jest odpowiednikiem magazynu dla KPiR.
    Dla punktu ksero toner nie jest po prostu materiałem biurowym - to
    materiał do produkcji.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1