  • Data: 2002-10-11 22:00:23
    Temat: Re: Jak odzyskać zapłacony VAT?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Oct 2002, Sławomir Malibo wrote:
    [...]
    >+ Litości! - ja daleki jestem od obgryzania kogokolwiek!

    No, w mojej ocenie Boguś miał prawo marnie wygladać ;)
    Ale co do meritum:
    [...]
    >+ Przecież napisałem.?!

    Że czekasz na szczegóły ? To ok. Sądziłem że chodziło
    o próbe oceny tylko na podstwie tego co wiemy, w układzie
    "zakładając że..." :)
    Ale pewnie masz rację - ktos nie podając wszystkich
    szczegółów (albo nie czytajac wszystkich założeń) może
    niedopasowany komentarz wziąć za dobrą monetę...

    Pozdrowienia, Gotfryd