  • Data: 2003-05-18 16:26:03
    Temat: Re: Jak nie zapłacic VATu?
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ">waldemar<" <w...@p...onet.pl.> napisał w wiadomości
    news:ba84tc$m6f$1@news.onet.pl...
    > Prowadze od listopada 2002r DG /handel/, KPiR jestem VATowcem. Okazuje sie
    > ze prawdopodobnie za miesiac maj bede musial odprowdzic po raz pierwszy
    > podatek VAT.
    > Jak legalnie i uczciwie zrobic by nie odprowadzac go do kasy US.

    Legalnie i uczciwie, to nie masz zbyt wielkiego pola manewru, szczegolnie
    jesli uzywasz kasy fiskalnej. Sproboj przekonac kogos komu wystawiasz
    faktury vat, aby zgodzil sie przyjac fakture z data wystawienia 1 czerwca
    zamiast z majowa. O klasie rozwiazan dotyczacych zwiekszenia sobie kosztow
    przez ich rzeczywiste poniesienie nie wspominam, bo chyba nie o taka bzdure
    chodzi. Jeszcze mozesz sie dogadywac z kontrahentami na faktury korygujace z
    data majowa i "sprzedac im ponownie" ten sam towar z data czerwcowa. Tylko
    kto sie na to zgodzi ...

    marekz