  • Data: 2004-12-15 16:53:51
    Temat: Re: Jak moze wygladac numer NIP?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Lesio5" <l...@w...pl> popełnił 15 gru 2004 na pl.soc.prawo utwór
    news:cpotgl$a4c$1@news.onet.pl:

    > Przypadkowo wiem nieco o bazach danych stosowanych w skarbowosci, jak
    > równiez w procedurach tam obowiazujacych.
    > Ten sam NIP 2 podatnikow to urban legend.
    Zatem twierdzisz, że historia opisana w podanym przeze mnie linku
    do kategorii "urban legend" należy?
    Weź pod uwagę, że po zmianach własnościowych otrzymaliśmy, w tym przypadku,
    nowy podmiot gospdarczy.
    PaczPan- mówią niemożliwe a u starszego Pana A. onegdaj widziałem
    papiery USowskie na na 2 firmy i 1 NIP.
    Cud Panie!

    ale już EOT bo to OT...

    --