  • Data: 2008-05-09 23:31:01
    Temat: Re: Jak legalnie sprzedać taki komputer?
    Od: "Latet" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja na jego miesjcu bym jednak cudował. W razie czego - odpukać - będzie
    > tylko hak z dochodowego (za ten komputer "na wycenę w koszty"), a nie z
    > VAT.

    Tak się upieracie, że ten komputer powinienem był wciągnąć
    do EŚT - a czy możecie podać odpwiedni przepis, który to nakazuje?
    Bo nie rozumiem, dlaczego skoro nowokupiony w sklepie komp
    nie musi iśc do EŚT, to stary musi?

    I zakładając, że macie jednak rację - ile lat musi upłynąć od momentu
    tego "wrzucenia na wycenę w koszty" - abym mógł o tym zapomnieć
    i spać spokojnie?

    Dzięki,

    latet