eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak dlugo trzymac dok. ZUS i US ? › Re: Jak dlugo trzymac dok. ZUS i US ?
  • Data: 2005-07-09 06:01:24
    Temat: Re: Jak dlugo trzymac dok. ZUS i US ?
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> przez kilka pokoleń je przetrzymywać .... i to serio pisze
    > Noooo, do emerytury to jeszcze jestem w stanie pojąć,
    > ale żeby moje dzieci i wnuli musiały trzymać te papierzyska -
    > o, tego to już bez stosownego przykładu nie ogarnę.

    To proste
    Urząd Tobie może grzebać w papierach tylko określony czas .....

    ale Ty musisz czasami udokumentować urzędowi coś ... co miało miejsce 30 lat
    temu ........ 50 lat temu :)))))))

    np. skąd wzięłaś pieniądze na zakup domów, daczy itp ... i wtedu najłatwiej
    uwiarygodnić źródło pochodzenia pieniędzy w oparciu o dokumenty ..... nie
    modnym staje się już odpowiedź ...... zarobiłam/em na dupie ......

    i tak samo następne pokolenia ..... bedą musiały się okazać dowodami .....
    darowizna ......... od dziadunia .... a skąd babunia miała pieniądze .....
    nie ma jeszcze co prawda takiego prawa ... ale nic nie stoi na przeszkodzie
    ...........

    To jest tak, jak w przypadku dokumentacji płacowej przy ustalaniu wysokości
    emerytury dla pracowników zakładów, których zakłady upadły a pracodawca
    zniszczył dokumentację płacowa, a miał takie prawo, powiedział ustawodawca,
    że gówno go to obchodzi, i mógł sobie pracownik świstki płacowe przechowywać
    i miałby.
    Weszło prawo i nikt nikogo się nie pytał .....
    Więc trzymajmy wszystkie dokumenty :)))))

    to tyle :)))))))

    pozdrawiam
    fart


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1